martijnenmarcelle.reismee.nl

Nicaragua Volcano Challenge 2014!

Hallo allemaal!

Ik ga meefietsen met de Nicaragua Volcano Challenge! Een mountainbike tocht door Nicaragua waarmee ik geld op wil halen voor de projecten van stichting WereldOuders in Nicaragua. Ik fiets eind november in zes dagen door dit schitterende land van vulkanen en meren en ontmoet de kinderen waar WereldOuders zich voor inzet. Voorafgaand aan de tocht wil ik zoveel mogelijk sponsorgeld ophalen en eenmaal daar zal ik zien en ervaren hoe deze actie bijdraagt aan een betere toekomst voor de kinderen.

Stichting WereldOuders geeft structurele hulp aan thuisloze kinderen in 9 landen in Latijns-Amerika. De kinderen worden opgenomen in familiehuizen waar ze naast liefde, aandacht en verzorging, ook scholing en een vakopleiding krijgen, plus eventueel de mogelijkheid om te gaan studeren.

De kinderen zijn allemaal op een bepaalde manier beschadigd. Ze zijn verweesd of verlaten, verwaarloosd en bijna altijd ondervoed. Om deze kinderen te laten opgroeien tot gezonde, gelukkige en zelfstandige volwassenen is veel nodig; Veel liefde, aandacht, goede medische zorg en een opleiding. Dit alles bij elkaar geeft hen een goede kans op een mooie toekomst. In het familiehuis in Nicaragua wonen momenteel 331 kinderen.

Je kunt mij op twee manieren sponsoren en dit kan tot 4 november aanstaande:
1. Je wordt wereldouder voor €25 per maand voor de duur van een jaar. Dit leidt tot een eenmalig totaalbedrag van €300.

of

2. Je sponsort een eenmalig vast bedrag naar keuze, ten behoeve van het familiehuis en haar projecten in Nicaragua.

We zullen ook een groot gedeelte van onze winst uit onze webwinkel www.pachamama-shop.nl gebruiken voor de sponsoring. Na 4 november zal ik je laten weten hoeveel dit zal zijn.

Ik zou het geweldig vinden als je mij wilt sponsoren om zo de kinderen te helpen, elke bijdrage is welkom. Ga naar www.volcanochallenge.com en vind hier alle informatie over de Challenge en WereldOuders.

Mocht je vragen, opmerkingen en/of tips hebben kun je me altijd bereiken via onderstaande gegevens. Ook op de facebookpagina www.facebook.com/VolcanoChallenge vind je de laatste informatie.

Tijdens en na de Challenge zal ik je persoonlijk op de hoogte houden van mijn ervaringen van dit fantastische evenement.

Saludos Martijn!

mbrummelhuis@hotmail.com +31 (6) 3316 4514

Reacties

Reacties

psb

hola Martino !!! wat super leuk dit wat je gaat doen en ik ga zeker helpen..veel plezier en goed oppassen..saludos y un beso grande

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!